فایروال FortiGate FG600E 1

حتماً شما هم در مورد حملات هکرها، بدافزار ها و وب سایت های مخرب که باعث آسیب رساندن به اطلاعات شما و یا دزدی آن ها می شوند، شنیده اید. نصب یک آنتی ویروس بر روی سیستم های PC گزینه ی خوبی به نظر می رسد، اما برای شبکه هایی با اطلاعات کاری و مهم چطور؟ در اینجاست که فایروال های سخت افزاری وارد عمل می شوند. فایروال fortigate 600e یکی از این محصولات است که در ادامه به شما معرفی خواهد شد.
n

فایروال fortigate 600e تضمین کننده امنیت

nبا توجه به پیشرفت سریع و مداوم فناوری های ارتباطات و همچنین ایجاد دهکده ی جهانی، شما نمی توانید کسب و کار خود را به شیوه و روش سنتی اداره کنید، به دلیل اینکه از رقبای خود در بازار امروز عقب خواهید ماند. استفاده کردن از شبکه های متنوعی مانند اینترنت یا شبکه های خصوصی می تواند کمک چشمگیری به شما بکند. در این لحظه اهمیت استفاده از سخت افزار مناسب خصوصاً فایروال ها آشکار می شود. فایروال های سخت افزاری از تمامی شبکه شما در مقابل انواع تهدیدات محافظت می کنند. این فایروال ها به سبب داشتن سیستم عامل مستقل هیچ گونه اختلال در بخش های مختلف سیستم ایجاد نکرده و محافظت جامع تری نسبت به فایروال های نرم افزاری نشان میدهند. امروز قصد بررسی یک نمونه از بهترین فایروال های ممکن یعنی فایروال fortigate 600e محصول شرکت Fortinet را داریم، همراه ما باشید.
n

فایروال fortigate 600e تضمین کننده امنیت

nفایروال fortigate 600e با بکارگیری مجموعه ای قدرتمند از پردازنده ها و نرم افزارها، به یک فایروال بسیار قدرتمند در زمینه های مختلف مانند امنیت شبکه و بهبود کیفیت شبکه تبدیل شده است.
n
nفایروال fortigate 600e با استفاده از تکنولوژی های بروز و نوینی مانند SPU Processors، NGFW (Next Generation FireWall)،FortiSandbox ، هوش مصنوعی و SD-WAN این فایروال به یکی از قدرتمندترین و پرکاربرد ترین فایروال ها تبدیل شده است که به خوبی قادر به محافظت از شبکه ها با سطوح متفاوت در مقابل هرگونه تهدیداتی می باشد. از دیگر ویژگی های فایروال fortigate 600e وجود چک لیست مشابه فایروال fortigate 200e است که از ویژگی های بارز و منحصر به فرد محصولات Fortinet و آزمایشگاه های Fortiguard می باشد.
n
nدر فایروال fortigate 600e از تکنولوژی پردازش موازی استفاده شده که باعث ایجاد بهترین عملکرد ممکن، تاخیر پایین تر در بررسی بسته ها و مصرف انرژی کمتر شده است، به طوریکه این مصرف کم انرژی هیچگونه اختلال در خدمات دیگر فایروال ایجاد نمی کند. همچنین FortiSandbox در مقابل حملات Zero-Day از شبکه و سیستم ها به خوبی دفاع کرده و اشخاصی را که به صورت غیر مجاز در ترافیک رمزگذاری شده پنهان شده اند شناسایی می کند.
n
nاز دیگر ویژگی های فایروال fortigate 600e می توان به وجود فناوری SGW (Secure Web Gateway) اشاره کرد. این فناوری دسترسی داده های ورودی و خروجی را حتی برای داده های کدگذاری شده ایمن میکند که باعث بهترین عملکرد ممکن می شود.
n

ویژگی ها و عملکرد فایروال fortigate 600e

nفایروال fortigate 600e دارای توانایی پایش با تکنولوژی NGFW با سرعت 9.5Gbps میباشد، همچنین سرعت بررسی IP ها  در این فایروال به 10Gbps می رسد که باعث می شود، فایروال fortigate 600e یک گزینه عالی برای مصارف مختلف، مخصوصا شبکه هایی با ترافیک بالا باشد.
n
nتوانایی حفاظت از تهدید در فایروال fortigate 600e برابر 7Gbps است. ابعاد این فایروال برابر با 1.75×17.0×15.0 (طول×عرض×ارتفاع) و وزن این فایروال 7.3Kg می باشد، همچنین این فایروال قابلیت نصب بر روی رک را نیز دارد. منبع برق مورد نیاز این فایروال برابر با 100-240V AC است، و در این فایروال میزان Heat Dissipation یا همان اتلاف حرارت برابر 832 BTU/h و سطح نویز فایروال fortigate 600e برابر با 59 dBA است.
n
nاستاندارد های فایروال fortigate 600e منطبق با CE، FCC Part 15 Class A، RCM، VCCI، CB و UL/cUL می باشد. همچنین این فایروال موفق به کسب گواهینامه های معتبری مانند ICSA Labs: Firewall، IPS، Antivirus، IPsec، SSL-VPN و USGv6/IPv6 شده است. با دیدن تمامی این ویژگی ها شما با استفاده از این فایروال می توانید امنیت شبکه و سیستم های خود را تضمین شده در نظر بگیرید.
n

قیمت و خرید فایروال fortigate 600e

nفایروال fortigate 600e با توجه به داشتن ویژگی های عالی که در قبل بحث شد توانایی بالایی در ایجاد امنیت شبکه، بالا بردن سطح کلی کیفیت و رفع نیاز های مختلف شبکه را دارد. از این رو خرید این فایروال می تواند تمامی نیاز های شبکه شما را برطرف کند ، در سایت های فروش خارجی قیمت این دستگاه با ارائه خدمات پشتیبانی از 8000 الی 14000 دلار ایالات متحده می باشد.