پر فروش ترین سرور های hp

پر فروش ترین سرور های hp 1

 

شرکت هیولت پاکارد یا همان hp معروف که از بزرگترین شرکت های عرصه ی فناوری اطلاعات شناخته شده است را می توان بدون شک پر فروش ترین برند در زمینه سرور داخل ایران دانست. البته این میزان محبوبیت تنها منحصر به ایران نمی شود و این ابر برند جهانی بی شک در عرصه IT بی رقیب و به جرئت بهترین محسوب می شود. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا پر فروش ترین سرورها ی فناوری جهان را بررسی و تشریح کنیم.

پر فروش ترین سرور های hp 3

لیست پر فروش ترین سرورها ی اچ پی

سرور HPE ProLiant DL380:

قطعا لقب پر فروش پر فروش ترین ها را می توان به این سرور اختصاص داد. سروری قابل نصب در رک که در نسل دهم (10G) سرور های این شرکت نیز می باشد و در حال حاضر بی رقیب ترین آن ها محسوب می شود. این محصول در سال 2014 به عنوان یک سرور دو یونیتی قدرتمند معرفی شد و پیشنهاد هر کارشناس IT با تجربه می باشد. دلیل آن هم منعطف بودن سخت افزاری این سرور می باشد که توانسته آن را به قدرتمند ترین راه حل موجود برای تهیه اولین سرور در هر کسب کار تبدیل کند. سرور DL380 از دو پردازنده از خانوادهE5-2600 v3/v4  از سری پردازنده‌های Xeon از شرکت Intel پیشتیبانی می کند که مطمعناً بازدهی بیشتری نسبت به ورژن های 1 و 2 دارد. همچنین از 24 اسلات رم با قابلیت پشتیبانی از رم ‌های DDR4  حداکثر تا میزان 1.5 ترابایت  بهره‌ می‌برد. در ضمن جالب است بدانید که این سرور در تمام نسل هایی که تا کنون توسط HP معرفی شده است حضور پر رنگی داشته است.

سرور HPE ProLiant DL360:

بعد از DL380 می توان DL360 را از پر فروش ترین سرورها ی این برند دانست. این سرور نیز همانند مدل همتای خود سروری قابل نصب در رک و از نظر کارایی و سرعت پردازش بسیار نزدیک به آن است. این محصول که یک سرور تک یونیتی می باشد فقط از لحاظ پشتیبانی تعداد هارد درایو ها باDL380 متفاوت است و در بقیه موارد تفاوت آنچنانی ندارد. همچنین به خوبی پردازنده های سری ورژن 3 و 4  Intel Xeon E5-260  را پیشتیبانی می کند و تعداد اسلات های آن برای نصب رم 24 عدد است که دقیقا مانند مدل مشابه خود است. از قابلیت های جدید این مدل سرور پر فروش می توان به پشتیبانی همه گانه از حافظه های NVMe اشاره کرد که سرعت پردازش و ذخیره سازی اطلاعات آن ها برای سرویس هایی مانند میزبانی وب و… تاثیر بسیار بالایی دارد. این سرور نیز تاکنون در تمام نسل های ارائه شده HP وجود داشته و این موضوع پر طرفدار بودن و کارایی بالای آن را تایید می کند.

سرورHPE Proliant ML350:

پر فروش ترین سرور های hp 5

این سرور با کارایی بسیار مشابه به مدل DL380 که در آخرین مدل تولید شده خود 71 درصد کارایی بیشتری نشان داده است در لیست پر فروش ترین سرورهای اچ پی دیده می شود. قطعا این محصول را می توان از محبوب ترین سرور های ایستاده این شرکت لقب داد چون به نسبت بقیه محصولات این برند، بهترین کیفیت و خدمات را ارائه می دهد. به مانند دو مدل قبلی این سرور نیز  از دو پردازنده از خانواده E5-2600 v3/v4 از سری پردازنده‌ های Xeon از شرکت Intel و همچنین از 24 عدد اسلات رم با قابلیت پشتیبانی از رم ‌های DDR4 بهره می‌برد. البته از لحاظ پشتیباتی از تعداد هارد درایور به میزان تعداد، برتری عددی چشمگیری را شامل می شود. از ویژگی های جذاب این محصول می توان به Rackmount بودن آن اشاره کرد.

نکته: رک مونت بودن یعنی کاربر می تواند با ریل های تعبیه شده روی سرور آن را از حالت ایستاده خارج کند و به حالت قابل نصب در رک یا همان رک مونت تبدیل و در بهترین حالت از آن استفاده کند.

سخن پایانی

این 3 سرور بی شک انتخاب هر کارشناس و متخصصی محسوب می شوند و پر فروش بودن آن ها به دلیل ویژگی های فوق العاده آن ها است. هر کدام از این سرور ها می توانند اولین انتخاب برای هر کسب و کار نو پا یا با سابقه ای باشند. البته تنوع بالای محصولات و قابلیت های منحصر به فرد یکایک سرور های HP ممکن است موجب سردرگمی شما در انتخاب بهتر شود، بنابراین شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما فرم را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما به شما به صورت رایگان در انتخاب و خریدی آگاهانه کمک کنند. بی شک پشت پرده هر محصول محبوب، کیفیت بالا و ویژگی های خاصی پنهان شده که کاربران را مجاب به استفاده از آن می کند. امیدواریم در پایان این مقاله توانسته باشیم به خوبی ویژگی های این 3 مدل محبوب شرکت HP را بررسی کرده باشیم و شما را در خرید یک سرور خوب راهنمایی کرده باشیم. اگر سرور HP دیگری میشناسید که ما در این مقاله به آن ها اشاره ای نکرده ایم و یا انتقاد و پیشنهادی در مورد این مطلب دارید، خوشحال می شویم آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *